10 juli

godkväll
äntligen var min sista jobbdag över och jag fick ändå ihop 2660 kronor den här veckan som kommer in på mitt konto nu i juli. men inte bara det utan även lönen för det jag jobbade tidigare. i will be a rich woman. haha nej inte precis. ska dessutom lägga undan 2 tusen till en resa. men men, lite smågrus får jag i alla fall över.
nu kan jag äntligen säga att mitt sommarlov börjar på riktigt. inget mer jobb, utan nu har jag bara massa roligheter att se fram emot. får dock hoppas på bättre väder för det här suger. kallt & regn, inte kul!
och tro det eller ej, men jag har faktiskt varit hemma ikväll. är alldeles slut efter den här jobbveckan så jag kände verkligen att jag behövde ta det lugnt. det tråkiga är att nästan alla mina vänner är ute och festar just nu medan jag sitter här och tråkar sönder! men men, partyt får bli imorgon istället när vi ska fira jennypenny. ska bli kul, speciellt att träffa alla tjejerna igen eftersom det var ett tag sen!

nej, nu ska jag ta och sussa tror jag, jag behöver sömn! ni får ha det så bra, så skriver jag nog ett litet inlägg imorgon.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0