onsdag - 2 dagar kvar i skolan!

haaaallu
har precis kommit hem (som vanligt?) från skolan. var en ganska chill dag som vanligt på onsdagar. gjorde klart vårat arbete om kulturkrockar som vi ska redovisa nästa onsdag, så det känns skönt.
satt som vanligt ett tag på castello efter skolan med dom två S:en dvs sofi & sara vilket var myyyyys :)

ska snart iväg på infomötet i huddingehallen, så jag skirver väl mer imorgon om hur det var.

& imorgon kära gottfolk ska jag till Kungsberget för att åka skidor. ska bli super kul och jag tror det är sex bussar som kommer gå med bara folk från min skola. bussen avgår från storängshallen vid halv 7 vilket betyder att jag kommer behöva gå upp senast halv 6. hur ska jag orka? som tur är ska jag sova hos sara som bor mycket närmare så det är bra. slipper gå upp så tidigt som jag hade behövt annars plus att det blir inte lika långt att gå med "packningen". 

                 
                                                           kungsberget  

Kommentarer
Postat av: julia

faaaan va kul vi ska ha babyy!

2009-02-11 @ 15:46:16
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0