kväll

sitter och tittar på familjen annurlunda som går på teve just nu. det handlar om olika familjer med många barn. en av familjerna har 10 barn, hur orkar dom ? och stackars barn. inte få någon ensam tid med sin mamma eller pappa.

har inte pluggat någonting idag som jag borde ha gjort, men imorgon ska jag ha en riktig pluggdag. eftersom vi har livskunskapsdag imorgon slutar vi tidgare än vi skulle gjort annars. livskunskapsdagen ska handla om databeroende, mest om olika dataspel tror jag. det kommer börja med en föreläsning i typ 2 timmar i huddinge aulan. jag hoppas att det åtminstone kommer vara lite intressant så det känns värt att man gått dit. ska nämligen vara där 08.15, vilket betyder att jag måste typ typ halv 8. jaja , känns skönt med lite schemabrytande dagar i alla fall.

nej nu ska jag titta klart på programmet, och gå och lägga mig tidigt ikväll. måste ju bli frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0