globen plus vingar

hejsan svejsan
haft en bra dag? min blev tillslut helt okej. var ju i globen eller nu heter det ju "ericsson globe" men i alla fall, gick runt i lite affärer där. fick ett par skor från stadium, och örhänge till min "flärp" hoppas ni förstår vad jag menar med min flärp i örat.
efter det åkte vi ju och hälsa på mormor och ja, det var väl varken särskilt kul eller tråkigt.

nu har jag och sara försökt fixa ihop ett par vingar, för tro det eller ej, vi ska vara en nyckelpiga på fredag när jullan ska firas. yepp, vi ska ha varsin vinge så tillsammans blir vi en stor nyckelpiga. om vingarna kommer lyckas eller inte det får vi se, har bara fixat det röda tyget, klippt ut det i vingformar och klippt ut svarta prickar. hoppas det kommer se okej ut!

kom på nyss att det bara är några få dagar kvar av lovet! jag får ångest över hur snabbt det har gått och över att jag snart sitter i skolbänken igen.  men för varje dag som går, är det en dag närmare sommarlovet. me like

                       
                                                   från stadium, 199 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0