fredag, nu börjar lovet!

det är fredag, det är lov och endå är jag inte på bra humör. jag vet inte varför...

kändes verkligen som vår idag. solen sken och det var inte såå mycket snö. hade det bara varit några grader varmare hade det helt klart varit en början på våren, men icke sa nicke. vädret envisas med att vara kallt in i sista stund. ibland har jag bara lust att flytta till ett land där det är varmt året runt. hatar att behöva gå runt med flera lager kläder bara för kylan!

annars var det en skön dag idag. jag säger bara sofi och hanna vilka sköna människor. har skrattat mig igenom hela dagen med dom två.
började med simning och sedan var det egentligen matte, men som sagt vi är tjejer och behöver lång tid att fixa oss på, så det blev ingen matte för min del. efter det var det lång lunch och sedan en kort engelska lektion. naturprov som gick som jag förväntade mig. inte särskilt bra men har jag tur får jag g i alla fall. geografi lektionen gick bara ut på att prata och vi fick sluta 20 min tidigare, skönt skönt!  så ja, det var en bättre fredag än vanlig!

ikväll vet jag inte vad som händer, ska antagligen vara med N men det går inte så bra att komma överens om någon tid (haha). ska i alla fall träffa sofi in mot småtimmarna, och dela av mig av den senaste informationen. nejdå, men sofi lär bli mitt sovsällskap under natten. ta det inte på fel sätt nu!


                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0