film "gånger" 3

jag måste erkänna att ibland har jag verkligen inget liv. den här dagen var ett bevis på det. jag och sara kom hem hit vid 12 någon gång, och sen dess har vi bara och då menar jag verkligen bara suttit vid teven. vi lyckades se på tre filmer, och minst fyra teveprogram. nina frisk, high school musical 3 och bröderna grimm var de filmer vi lyckades se. vår mat bestod av micromat, rostbröd och frukt. vilken slappodag alltså. för att gottgöra våra kroppar gick vi ut på en snabb promenad nyss. det behövde dom säkerligen!

ska snart krypa i säng så jag är pigg imorgon. ska nämligen till globen för att titta i affärer. blir nog mest fönstershoppa för min del eftersom mina pengar inte finns. suck! efter det ska vi hälsa på mormor min som har opererat höften.
godnatt

                      
                              jag & sara, i våra bästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0