backstreet boys - minnen

sitter och lyssnar på backstreet boys(!) har aldrig riktigt gillat dom, men det ger så mycket minnen från när man var liten. fick lyssna på dom vare sig jag ville eller inte när jag var mindre eftersom det var saras stora idoler, så ja det är en del låtar man kan rätt så bra nu alltså.

imorgon kommer bli en lång dag. ska möta elin och sofi vid 9 för att gå till UM. efter det är det skola fram till ungefär 16.00 och sedan vid halv 6 ska jag på ett möte om det där jobbet jag har berättat om förut. det är något slags infomöte så vi får se hur det verkar och så. om jag får jobbet det får gud avgöra. nejdå, men det får jag väl veta lite senare :)

-det här kankse ni inte visste om mig
jag har känt sara sen jag var 2 år, och vi blev "bästisar" sommaren till fyran. vi har aldrig någonsin bråkat. lite coolt va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0