5 feburari

min morgon började på värsta sätt genom att försova mig. det händer absolut aldrig när man faktist "kan" försova sig. men just sånna dagar som idag, när dagen börjar med prov eller som i nian när vi skulle till gymnasiemässan, då passar det bra att försova sig. jag verklgen sprang upp och mamma fick göra min frukost medan jag sprang runt som en galning och försökte fixa mig. kom i alla fall i tid, och provet gick helt okej. känns skölnt att ytterliggare ett prov är över. nästa prov att se fram emot är matteprovet som är på måndag.

efter skolan gick jag, sara och sofi hem till sara och färga sofis hår. det blev bra. vi bakade också en kladdkaka så duktiga dom vi är. den blev riktigt smaskens och nu känner jag mig som en köttbulle :)

tog lite bilder som jag tänkte lägga ut här, men min mobil har seriösa problem och det tar en himlatid innan man kan ladda in bilderna, så det kommer senare. hej så länge!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0