28 fortfarande

sitter och gör absolut ingenting, bara väntar på att en viss sara och en viss niklas (som kom hem idag!) ska bli klara så vi kan åka till andra niklas. ska antagligen bada jacuzzi där, eller bara ha det allmänt kul, som vanligt.
idag har jag inte gjort mycket alls, förutom att jag faktiskt har skrivit nästan hela ideologisaken! känner mig riktigt duktig. så nu behöver jag inte vara så strerssad över veckan i skolan, när jag nästan är klart med det här.

nej nu ska jag fortsätta göra ingenting och hoppas på att tiden ska gå lite fortare. ha en bra kväll, för det ska jag ha!
förresten, kom på att imorgon är det redan mars. snart är jag väl 95 år och väntar på döden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0