21/22 feb

hallojsan

min dag blev inte alls som jag trodde. inte för att jag hade planer eller så men endå. det här som jag sa innan att det va skönt att vakna tidigt så man har hela dagen framför sig det tar jag tillbaka. gick och la mig igen vid 12 och vakna halv 2. tummen upp för den, inte. kände mig helt seg hela dagen, men tillslut kom jag ut endå. inte till sofi dock, som planerna var först utan till någon randomfest i älvsjö. vart väl kaos kan man säga, och vi drog ganska tidigt. så nu sitter jag här och ska alldeles strax sova.

tittade på patrik 1,5 idag och den var galet kul. ett måste om man inte har sett den!

nej nu ska jag börja fixa mig inför natten, och sedan sova länge länge. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0