16 februari

tjolahopp
haft en bra dag? min har varit heeelt okej. har ju som ni kanske vet inte så lång dag på måndagar så det är skönt. på geografin gjorde vi ingenting eftersom så många va sjuka, och hon inte ville börja med något nytt då. matten gjorde vi inte heller särksillt mycket, eftersom vi precis har haft prov inte inte har börjat med något nytt än, och på spanskan tittade vi bara på film. låter lagom najs va?
fick tillbaka spanska provet vilket var en VG och matten som var ett G. känns skönt att veta att man klarade det. nu är det bara nästa prov att se fram emot som är naturkunskaps prov. inte mitt starka ämne precis, men det ska nog gå.

nej nu ska jag äta lite mellis ( jag vet att jag typ är den enda som fortfarande gör det) och sen ska jag väl... ingen aning :)
ha en bra daaag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0