10 feb

kanske världens segaste dag i skolan idag. började vid 9.10 och hade naturkunskap. efter det har jagt vanligtvis kriminologi i ungefär 2 timmar men eftersom vi blev klara med uppgiften så snabbt fick vi gå tidigare. sedan var det lunch och svenska. på svenskan har vi bokprat och eftersom jag hade det förra veckan hade jag alltså håltimme idag. min håltimme var en håltimme på tre timmar. kändes lite lagom värdelöst, för att sedan ha en lektion där vi bara tittade på film. sjukt segt var det. visst det kan vara skönht med håltimme men inte i 3 timmar mitt på dagen när man bara väntar på att få gå hem.

lekte lite med sara efter skolan. vad gjorde vi ? pratade om livet som vanligt. eller kanske ska jag säga killar? när man pratar om livet betyder det att man uingefär till 80% pratar killar, och de 20 % som är över till annat, som tex skola och kompisar.

nu ska jag hoppa in i duschen, sedan lär jag väl sätta mig framför min kära dator igen.  seeee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0