1 feburari

tjolahopp
haft en bra dag ? min har väl varit hel okej. väldigt chill som mina söndagr brukar vara. kvällen igår var suuper! hade nästan inte kunnat bli bättre. träffade brudarna vid 7 ungefär, och runt 9 kom lite annat folk. mycket trevligt. sov hos nillewalle inatt (igen). hans hus har blivit som något slags helghotell, och det är ju alltid bra? hur som helst, jag och sara åkte till det kända "GP" och åt oss tjocka på deras mat. riktigt gott var det och vi blev nog mätta för hela dagen på det där.

nu sitter jag här vid datan som vanligt, och sara vid teven (guitarhero) som vanligt. så här hemma är allt precis som det brukar :)

                        
                                                       har ni någonsin sett finare bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0