önskelista

sitter och försöker komma på julklappar jag önskar mig. eftersom vi ska bort över jul så har vi i familjen sagt att vi inte ska köpa speciellt mycket till varandra så nu försöker jag alltså komma på små och inte allt för dyra julklappar. en sak som jag vill ha är en sån där mjukisdress ni vet? tvärr kostade den ända snygga jag hittade över tusen kronor så det är väl ganksa kört med den julklappen haha.
dessutom sa mamma att dom redan hade köpt till mig och min syster när jag mailade länken med den fina mjukisdressen till henne. jag undrar vad det kan vara! det är ju nästan löjligt att man blir lika nyfiken nu, som när man var fem år på vad man ska få. men that's life ;)

än så länge ser min önskelista ut så här:
- värmeskydd till håret (behövs eftersom jag plattar så mycket)
- bruna linser (myyyyycket fint!)
- piercingsmycke till naveln (var så länge sen jag köpte något nytt)
- pengar till resa
- pengar till tatuering
(som ska göras i april, can't wait)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0