in i det sista

hej igen.
har preis varit och ätit på delitalia eller vad det nu heter, pizza. inte världens godaste direkt men det funkar.
har precis insett att jag måste göra något slags pluggschema eller liknande den här sista veckan. har ju rapportinlämning, bokredovisning och matteprov, tre ganska "tunga" saker.
rapporten och bokredovisningen ska in på onsdag så imorgon får alltså fokus ligga på det. matteprovet är på fredag vilket betyder att jag har onsdag och torsdag på mig att plugga till det. blä, får ångest bara jag tänker på det..
men som tur är är det ju avslutning på fredag vilket betyder ledighet i ungefär två veckor. väldigt skönt!


ungefär såhär känner jag inför den här sista skolveckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0