6 augusti

hejsan bloggen, och självklart alla andra!
nu var det riktigt länge sen jag skrev sist, men som ni vet beror ju det på att jag har varit på lisas land, och innan det, campat med saras familj i några dagar.
det var hur skönt som helst att vara där och bara kunna slappna av. vi gick runt med mjukiskläder, osminkade och allmänt fula hela dagarna och det var så skönt. vi badade, lagade middag, cyklade, spelade kubb, badminton, fotboll, tittade på teve (paradise hotel) och så mycket mer. en super härlig vecka med super härliga människor, helt klart värt det!
kom hem igår vid 4 tiden, och fick då träffa mina kusiner en sista gång innan dom idag åkte tillbaka till japan. var myspys, men blev inte så mycket att umgås eftersom jag hade fullt upp att ladda in de 273 bilder som togs, och packa upp det nödvändigaste. somnade vid 1, precis som alla andra dagar där borta i småland.

idag har jag mest tagit det lugnt. åkte och hämtade min mobil som jag lämnade in på lagning för ett tag sen, så nu får jag hoppas att den håller lite längre än sist i alla fall. senare idag kommer jag åka in till stan, civilisationen (som jag varit ifrån de senaste 10 dagarna) och titta på lite kläder och annat. middagen kommer spenderas på mongolisk resturang med familjen och jag säger bara MUMS!
ikväll är det fest inplanerat, så vi hoppas på att den blir riktigt lyckad.

(bilder från småland kommer senare)

                                     

här var veckans låt uder smålandveckan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0