25 augusti

den andra dagen i skolan avklarad. vi blev introduserade i spanska, svenska och samhällskunskap. det fick mig att inse att jag  verkligen har ett år skolan framför mig. att se planeringen gjorde mig stressad. men jag ska ta en dag i taget, så klarar jag säkert av det här. det första danspasset i tisgruppen är också precis avklarat. trots min otroliga träningsvärk i magen klarade jag det riktigt bra, men det märks att jag inte har tränat på ett tag. ser ut att bli väldigt många danser för min del på dansuppviningen sen. kulkul.
nu efter en skön dusch är det dags att måla naglarna. sommarrosa. jag vägrar låta hösten komma redan, så en fin rosa färg får det bli. det är ju trots allt nästan sommarvärme fortfarande.


denna bild har ni säkert redan sett, men den är i alla fall från danuppviningen hösten 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0