22 augusti

blev en riktigt trevlig middag igår, som slutade med att pappa kom och hämtade mig plus några till vid halv 12 ungefär. var ju betämt sedan innan att jag skulle hem rätt tidigt, så det var skönt. en del av tjejerna drog vidare till olika ställen, men som sagt hemgång blev det för min del. ganska ovanligt för att vara mig(!)
idag har det varit en chilldag. sov nästan 10 timmar vilket behövdes. ikväll blir det först kräftor som ska ätas tillsammans med mamma och pappa, sedan bär det av till emelie där jag ska fixa mig, troligtvis! kvällen kommer sedan spenderas hemma hos kim som ska ha sin 18års fest, så det kommer nog bli naajs.

(ingen bild blir det idag heller, för som vanligt när det inte finns nån bild så har det inte tagits nån ny på den senaste tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0