vår & sol

är det inte det här man lever för? det helt underbara vädret som gör än nästan lycklig. att vädret kan påverka ens humör så mycket? jag borde vara ute, och har faktiskt redan varit det. åkte hem från niklas, och köpte mig årets andra glass.

kvällen igår spenderades mest ute. jag, sara & niklas gick runt nästan överallt här i fullersta och ja, tittade på hus? myspys, och självklart blev det än hel del skratt när sara drog igång sin skämtsida, som inte går att sluta skratta åt. åkte hem till lilla N vid halv 11, och sov så gott till klockan 9, vi vakna en hel timme innan klockan skulle ringa. men men, skönt att ligga och dra sig ett tag. niklas skulle till stan, jag åkte hem och nu sitter jag här.

och, ska faktiskt ut och springa ikväll med sara och kanske lilla hanna. vi får se hur länge vi orkar springa, jag gissar på ungefär två minuter med sån dålig kondis som vi har. men den ska förbättras nu till sommaren. springa minst en gång i veckan. det låter som en bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0