utemys

kom precis hem efter kvällen hos julia. var helt klart den mysigaste kvällen på det här lovet. satt runt ett bord, med massor av ljus på. vi satt med filtar, och ur högtalarna strömma det ut gamla sköna låtar man inte hört på länge. låtsades för en stund att det var sommar, trots att temperaturen inte var sådär jätte hög där ute. pratade om allt, skrattade och livet var för stunden helt perfekt. loove you girls! (folk måste tro att jag är lesbisk så mycket som jag säger att jag gillar mina tjejer?) hur som helst slutade min kväll med att jag satt inne med hanna, kylan tog för mycket på oss. satt och prata om det viktigaste i livet, sånt som man behöver prata om ibland. tog 20 över 12 tåget hem, och nu sitter jag här.
har en lång dag framför mig imorgon med mycket plugg. stackars mig. 
godnatt

       
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0