sunny day

hej igen.
träffade sara idag som jag sa, det blev en tripp ner till centrum där vi satt och njöt i solen med var sin glass. så himla mysigt, och jag är helt kär i det här vädret. efter några timmar i solen gick vi hem till mig, och spenderade några timmar i mörkret framför teven. vi tittade på filmen Hannah med H som inte var den bästa film jag sett om man säger så.
lagade hemmagjord pizza med pap & sis, som just nu håller på att bli klar i ugnen. har aldrig gjort pizza själv tidigare, så vi får se om det blir gott eller inte.
kvällen kommer antagligen hållas hemma hos lilla julia, med tjejerna. får se vad denna kväll leder till. den sista kvällen på lovet, som vi faktiskt kan göra vad vi vill på. sorgligt, men sant.


                 
               jag & sara i tunisien, sommaren 07, får se om det blir en resa i sommar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0