nada plugg

- jag är dålig. jag vet att jag måste plugga till andra delen av kursprovet i spanska, ändå gör jag det inte. jag vet att för att få ett bra betyg måste jag få bra på provet och då måste jag plugga. jag säger som vanligt. jag orkar inte. jag vet att det inte är någon ursäkt, men ska jag vara ärlig har jag ingen annan. hela min dag (efter skolan) har bestått av tevetittande och datanördande. med datorn i knät sittandes med teven påslagen, hur bra låter det ? inte bra alls. får plugga galet imorgon helt enkelt.

senare blir det teve, och vid det här laget borde ni veta vilket program som står på klockan 21.00 på tisdagar hemma hos mig. i alla fall i mitt rum. jo självklart despan, eller desperate housewives. i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0