liten uppdatering

halloj igen.
kände för att uppdatera lite i brist på annat.
har inte gjort något alls idag, men har fortfarande ett litet hopp kvar om kvällen. om det inte blir fest så lär jag i alla fall träffa S & H, som igår. ikväll kommer ju också min bff sofi hem från kinaland, så hoppas att jag får ett litet samtal av henne när hon anländer till arlanda.
annars har jag inte så mycker mer att berätta. är fortfarande inte på topphumör pga en viss anledning som inte ens är värd att ta upp i bloggen.

ska snart äta födelsedagsmiddag för min syster som ni vet fyllde år igår. hon fick bestämma mat och det blir tacos.

                
                              inte allt för seriös bild, fast den stämmer ju faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0