joggingtur på g

hejs.
skoldagen gick snabbt vilket var skönt. kan i och för sig bero på att jag bara var där fyra timmar, men ändå. köpte mig en bra hårinpackning efter för lite födelsedagspengar.

ikväll, eller om typ en halvtimme blir det till att jogga med hanna och sara. vi får se hur långt vi orkar, och om jag gissar rätt så orkar vi inte långt. (ingen av oss har särskilt bra kondis) men att jobba lite är ju alltid bättre än att inte jogga nånting alls. jag gör det såklart för tärningen, men också för att man kan få ut ilska och grejer genom det? får se hur det går, men jag får väl hoppas på det.
- känner mig fortfarande förvirrad, och vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0