hemmakväll med godis

har varit inomhus hela dagen. gud vad tråkig jag är. men har verkligen inte orkat göra någonting alls idag. känner mig bra som började på krimarbetet i alla fall, även om det är en del kvar.
kvällen ska tillbringas hemma. det har nästan blivit någon slags helgvana, om jag gillar det eller inte vet jag inte riktigt. det är skönt, det kan jag inte säga emot. men det blir lite tråkigt i längden. jag blir lätt rastlös om man säger så.
pappa och ellen ska snart gå och köpa godis, för det är ju ett måste när man ska sitta hemma och glo på teve hela kvällen. fast fy vad mycket godis och onyttigheter jag har ätit på senaste. jag skyller på neovletta, dom gör än sötsugen som bara den.
och snart är lovet slut, lovet som jag gick och vänta på i flera veckor. fast det positiva med det, är ju att
nästa lov är sommarlov. det är helt sjukt hur mycket jag längtar till det! haha, känns som jag alltid längtar till loven, och så är det nog. men sommarlovet måste ju alla längta till. det är ju den underbaraste tiden på året. utan tvekan!
nej, nu ska jag fortsätta göra ingenting, om någon undrar alltså.
pussen


(om två dagar fyller min pappa år, har ingen aning om vad jag ska köpa, suck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0