25 april

godmorgon
blev ingen uppdatering igår på grund av en del saker, men nu kommer en liten i alla fall.

nationella igår gick bra, även om ämnet inte var det roligaste. fick sluta en timme tidigare, så det var skönt. gjorde i stort sätt ingenting igår, träffade sara och hanna en snabbis runt 9 bara, annars var jag bara hemma.

idag vet jag inte vad som händer, ska kanske träffa N för att prata ut om lite saker, men annars vet jag inte. är inte så taggad på någonting just nu, så vi får se.

                        
      btw så beställde hanna den här åt mig när hon beställde lite piercningsmycken åt sig själv,
                       så jag fick den igår. mycket fin och ganska coolish över den!

(det föreställer alltså en dragkedja om det är nån dum jävel som inte ser det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0