23 april

hallojsan
haft en bra dag? min har varit helt okej trots att jag har min längsta skoldag på torsdagar. det började med kursprovet som gick helt okej, det gick varekn bra eller dåligt, och sedan fortsatte dagen. köpte glass på håltimmen mellan svenskan och musiken, och vi satt och njöt i solen. blev ju faktiskt ganska varmt idag ändå. det trodd ejag inte när det var knappt 1 grad ute i morse när jag skulle åka till skolan, men vädret gav med sig ;)

på väg hem mötte jag pap & sys som skulle till syster handbollsträning, så blev att jag åkte med och titta på.

imorgon är det engelska nationella som gäller. uppsatsen. jag hoppas att det komemr gå bra men men jag får se. har ju ganska lång dag imorgon med, men ska se till att jag klarar mig igenom den. det är ju trots allt fredag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0