20 april

dagen var lugn och gick faktiskt snabbt, tack och lov.  första delen av kursprovet i spanska som bestod av en hör- och en läs förståelsedel gick hur bra som helst. jag gick runt och oroande mig i onödan, för det var mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara. men finns det en positiv sak så finns det alltid en negativ. min negativa för idag var resultatet av matteprovet. hela provet bestod av kommentarer, och då menar jag inga bra kommentarer. ganska surt, men jag var ändå förberedd så det kom i alla fall inte som en chock.

hela veckan är helt fullspeckad av plugg.
måndag - kursprov i spanska del 1
tisdag - svenska inlämning, naturinlämning
onsdag - introduktion av nytt arbete mellan geografin och naturen
torsdag - kusrprov i spanska del 2
fredag - nationella prov i engelska, uppsats delen

det som är den största skillnaden mellan nationella och "vanliga" prov är ju att man inte kan plugga till de nationella. detta är väldigt skönt, men gör än också väldigt stressad

nu ska jag skriva min svenska reflektion över shakespeares "romeo & juliet" som alltså ska lämnas in imorgon. skönt att få dte gjort.

                
        det ända bra med det här provet var väl mitt "pi" tecken som hon tydligen gillade

               
            måste ju lägga in en bild där man ser att det faktiskt böjar komma knoppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0