16 april

var en seg dag idag, många lektioner och en lång seg håltimme. inte nog med det, fick jag akut ont i huvudet under eftermiddagen, men som tur var hjälpte alvedonen litegrann. jag som aldrig har huvudvärk annars ? hade sista lektionen i spanskan innan kursprovet är, nästa vecka. märkte att jag faktiskt måste plugga lite i alla fall, om det nu går att plugga till ett hör & läs förståelse prov ? i will try.
köpte mig en bit choklad på vägen hem. som vanligt. jag har blivit en riktig gottegris, äter godis alldeles för ofta. tur att jag har bra ämnesomsättning, annars hade jag väl varit väldigt överviktig vid det är laget. måste sluta med det är småätandet alltså!
kvällen kommer spenderas framför teven eller datorn. har inte riktigt bestämt mig än, maha. ska i alla fall börja titta igenom spanskan. (som om det kommer hända)
imorgon är det i alla fall fredag. då har jag något att se fram emot. underbar helg, som i och för sig kommer innehålla mycket plugg, men men helg är ändå bättre än skola. tyvärr.
c ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0