1 april

1 april ser ni ser ni, det är april nu :D man blir så jäklans mycket gladare åt det "varma" vädret, och av att solen skiner som bara den. och 1 april betyder ju också att det är väääldigt nära min födelsedag. jag tror det verkar som att jag verkligen längtar och det gjorde jag också, men nu börjar jag bara bli mer och mer otaggad, varför? kan vara för att jag får åldersnoja. 17 år? jag blir ju snart tant! och när man ser på alla små barn och tänker att man själv har varit sådär liten, och att alla åren upp till 17 redan är passerade. jag kommer aldrig mera på leva om dessa 17 år. eller okej 16 år och 363 dagar om jag ska vara exakt. men samtidigt som jag får panik över att mina ungdomsår ändå snart är över, så ser jag sjukt mycket framemot de här åren efter gymnsiet. och självklart att fylla 18. okej, nog pratat om det.

var ju som sagt i skolan idag i ungefär 2,5 timme. när jag kommer dit efter en seg och trött morgon kvart i 10, så visar det sig att "hur man skriver en rapport lektionen" är frivillig. man tackar ja att dom sa det idag och inte igår så man hade kunnat stanna hemma istället? men men, jag valde att gå på den eftersom jag ändå redan var i skolan.
satt med hanna en liten stund efter och pluggade matte och sedan åkte jag hem i en buss full att ladugårsstinkande småungar. inte den trevligaste upplevelsen på dagen, plus att han inte stanna på min station heller, utan fick åka en hållplats till medan jag försökte hålla andan.
nu sitter jag här, och ska plugga geografi. om ungefär 1,5 timme ska jag börja röra mig mot min gamla skola. gamla heliga källbrink, för återträff. får se hur länge jag stannar där. nej nu är det plugg som gäller, ha en bra dag i skolen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0