1 april, fortfarande

var för ett tag sen på klassåterträff. eller aa de flesta av niorna som gick i källbrink när jag gick där kom dit. de visade upp bilder från balen och avslutningen och bjöd också på tårta och lite kakor. kul att träffa alla igen var det, men ska jag vara helt ärlig saknar jag det inte särskillt mycket.
har precis vart och handlat mat till fredag också, plus maaassa annat. skojit det,
nej nu ska jag äta middag, suushi mums mums.

             
                            inte så fint motiv direkt, men härligt med solen

Kommentarer
Postat av: lena

ni verkar äta sushi oftare än vi här i Japan, men nu snart ska jag och Maja cykla iväg till running sushistället som ni också besökt :) gott som alltid!

2009-04-02 @ 04:01:01
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0