tisdag

nu har verkligen nerräkningen till japan börjat, åtta dagar kvar... blir min sista helg hemma på tre veckor fan , måste göra något riktigt kul :D kommer vara borta över halloween vilket inte är kul alls. tjejorna ska kankse ha halloween party ?! men nej då kan man ju såklart inte vara med. men vi bestämde att dom skulle klippa ut mig ur en kartongbit så jag också fick vara med på ett sätt :D haha vi får väl se hur det blir med det...
har just nu panik över att jag inte pluggar som jag egentligen borde. har matteprov imorgon och kan ju inte säga att jag kan precis allt. måste gå igenom och se vad jag vekligen kan. jag brukar oftast tro att jag kan allt sen när man väl pluggar så visar det sig alltid att jag absolut inte kan allt, haha misstag som de flesta gör kankse ?  men en sak är skönt iaf, vi har resursdag imorgon vilket betyder att vi bara behöver gå till skolan göra provet, och sen får vi gå hem. men jag och sara tänkte åka tillbaka till vår gamla skola och checka läget där ;) ska faktist bli kul.
jaja nu måste jag väl sätta mig med matteboken, och kolla igenom mina "enorma" kunskaper vad det gäller matte.
bye bitches :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0