söndag

ja då var det sista dan på helgen då. på något sätt brukar jag älska söndagar eftersom man inte behöver göra ett dugg dom dagarna. men på senaste tiden har jag märkt att jag visst måste göra nåt. plugga. jag tycker egentligen inte att man ska behöva plugga på helger men jodå, det måste man eftersom man har läxor till måndagar och/eller flera prov i veckan så man måste endå börja plugga tidigt dvs i helgen. ibland önskar jag att jag inte hade valt en linje där det är tänkt att man ska plugga vidare eftersom som jag har förstått det har vi mycket mer plugg än dom som går yrkesförberedande linjer ? men men det är bara att bita ihop, snart har ju endå halva ettan redan gått. och man har ju verkligen något att se fram emot sen , studenten.

igår träffade jag faktist emelie. det var faktist kul, för jag sara och emelie satt och prata massa minnen mm. förut var det liksom alltid vi som gjorde saker tillsammans, men så är det inte riktigt nu. det blir väl så ,eftersom man börjar olika skolor och sånt. men iallafall vi drog till donken och åt som vi brukade göra förut när vi inte hade något att göra haha. efter det åkte vi hem till jesper och jaa, vad gjorde vi egentligen. inte mycket där heller. men det var ju iallafalla roligare att vara där än inte göra ngt alls. och jesper present han skulle få sist hade vi inte med oss heller eftersom vi inte visste att vi skulle dit.

jaja , nu ska jag väl äta lite frukost och sen sätta mig och plugga. bläääh jag spyr på det där asså. men men
ha en bra daaaag, ciao <3


                                   sara, jag och emelie - jag älskar er tjejer

Kommentarer
Postat av: emelie

älskar er också vännen, saknar oss! thihi :]

2008-10-19 @ 12:35:23
Postat av: mammaMia

Hallå där! Kul med egen blogg!! Saknar dock lite bilder på dig... /mam

2008-10-20 @ 14:12:39
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0