sista dagen i swealandet

japp då kommer snart den sista natten hemma... pirrigt :O
var en ganska lugn dag idag i skolan. på kriminologin tittade vi på green street hooligans som jag tycker är en sjukt bra film. skulle kunna se den om och om igen. skippade sista mattelektionen eftersom vi endå bara skulle ha mattelabb vad det nu är. var tydligen bara sex personer på den lektionen.. följde istället med frida som skulle köpa present till sin mamma och lisa som skulle köpa hårfärg. jag och frida lyckades få henne att köpa en rödaktig färg som jag tror kommer passa henne as bra! och nu sitter jag här och ska försöka få in det sista på ekonomin innan jag ska till dansen.
skriver nog ett litet inlägg imorgon innan jag drar, och det blir ju det sista inlägget här från sverige sen får ni läsa om mina veckor i Japan. wiihuu. ha det bra alla, byeee


                   en as gamal bild på mig och jasmine <3

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej Hanna

Du skriver jättebra och med mycket humor.Hoppas att du kommer att forsätta med ditt bloggande.

Kom till mormor den 20/10 från London och kommer att åka tillbaks snart.Hälsa alla.



Peter

2008-10-22 @ 10:28:51
Postat av: Pernilla W

fjortisar

2008-10-22 @ 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0