plugg, plugg och mera plugg

halloj där.
kom nyss hem efter att ha varit och fikat med ida, sara och linn. det var väldigt mysigt. vi satt på castello och snacka lite skit i ungefär en timme, innan jag kom på att jag måste skynda mig hem för att plugga. ida frågade igår om vi inte kunde ses på en "hejdå fika" innan jag drar och självklart ville jag det. alla verkar tycka att det är himlans coolt att jag ska till japan? själv tycker jag väl att det ska bli kul, men jobbigt eftersom jag kommer missa så mycket i skolan. kommer få ta med halva skåpet till dit för att inte halka efter för mycket. men men det är sånt man får leva med. och nu är det verkligen inte långt kvar, bara två dagar.. ursäkta att jag tjatar om dom där dagarna som är kvar men det bara blir så. är ju liksom det som händer i mitt liv just nu. nerräkningen till japan. köpte också sprayhårfärg till min kusin idag som jag ska ta med dit. hon ska tydligen klä ut sig till punkare haha. sjuka släkten ni vet.
nej nu ska jag strax sätta mig och plugga på den härliga ekonomin. räknade ut igår att vi har prov på ungefär 80 sidor. tycker det är vääldigt taskigt av vår kära lärare att ge oss så mycket, när vi knappt har hunnit gå igenom något på lektionerna. och inte hjälper det ju att man inte förstår något heller. anledningen till att jag valde sam beteende var ju för att dels slippa ekonomin, men nejdå självklart kommer ett härligt prov på den biten. jaja nu ska jag sluta klaga det kan ju inte vara särskillt kul att läsa...
ha en bra dag, och njut av livet medan du kan :D

                                      
                                 mamma här har du en bild på mig, som du ville right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0