chilldag

halloj alla svennar :D idag fick jag iaf sova ut, riktigt skönt! vi har bestämt oss för att ha en lugn dag. det enda vi ska göra idag är att gå till något köpcenter här i näheten tror jag. annars kom min kusin men en väldigt rolig(?) idé. pluggdag. och jag har väl inget val, jag måste plugga. tänkte läsa lite geografi idag. har redan hunnit räkna en sida i matteboken. känner mig riktigt stolt över det faktist. så ja det är väl så min dag kommer se ut. vi kommer nog äta middag hemma idag, vilket känns ganska skönt. min padre däremot åkte iväg vid 10 i morse på nån whiskeyprovning. det är ju typ hans hobby? har ingen aning om när han kommer tillbaka.
har nätan lärt mig helt och hållet nu att äta med pinnar. man har liksom inget val här, utan det är pinnar som gäller.
nej nu ska jag sätta mig och pluggish, :/ saknar alla där hemma sjuuukt mkt men vi ses snart :D byye <3


är hemma nu efter att ha varit i shoppingcentret nu i några timmar. det var 7 våningar, med 6 våningars shopping. de hade jätte mycket olika saker. jag köpte faktist en kimono och en t-shirt med ett japansk tecken på. det står för dancing så ja där har ni väl förklaringen till varför jag köpte den :) vi köpte också lite pinnar och andra småsaker. har tyvärr inga bilder på den vistelsen eftersom de är på min kamera och jag kan inte föra över bilder från den här...

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart han är på whiskey-provning ;) haha du är så rolig, plugga på japan semester :D saknar dig <3

2008-10-26 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0