tokyo, here we come!

nu är kl åtta på morgonen här, och vi ska strax ta bussen ner till kyoto station. där ifrån ska vi ta ett snabbtåg shinkansen som går i ca 300 km/h. vi kommer bo på ett hotell mitt i tokyo. jag vet inte om det kommer finnas någon dator på hotellet som man kan låna, men jag ska försöka hitta en!
vi ska iaf titta på lite olika saker, och gå på Disney Sea. vi ska ju bara sova där tre nätter, för sedan ska vi tillbaka hit till kyoto. ni får ha det super bra där hemma i kalla sverige.
och GRATTIS till min älskade vän frida som fyller 16 imorrn, kommer nog inte hinna gratta dig då:)
byee <3


Kommentarer
Postat av: frida

åh din lilla sötnos! TACK :D

Hoppas att du har en jätte bra tid med japanerna!

miss u

2008-11-02 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0