till kyoto

hejsan svejsan.
dagen borjade inte riktigt sa bra som  vi hade tankt. det borjade med att vi trodde att vi fick ha vart rum till 11 men nejda 10 var vi tvungna att lamna rummet, och kl 10 satt vi nere vid frukosten. lyckat verkligen.
idag ska vi nog strosa runt lite har runt dar vi bor. mina paron ville aka till en annan del av tokyo men jag tror att jag har lyckats overtala dom attstanna har. sen ikvall eller eftermiddag iaf ska vi tillbaka till kyoto till mina kusiner.

igar var vi ju pa disney sea och det var val helt okej. kanske inte jatte kul for mig men for min 10 ariga syster var det kul.
vi akte lite atraktioner och sant, maste saga att de lyckas  mkt battre har med sant an de pa gronan!

nu maste jag kila、 byyye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0