"prova nyårsklänning dag"

hejsvejs,
har precis kommit hem efter att ha varit i stan med sara. var nog den roligaste dagen jag varit med om på länge.
jag och sara stog och provade klänningar, där de har satt larmet på blixtlåset så det bara gick att dra ner halvvägs. whatever tänkte vi och pressa på oss klänningarna. stod ett tag och beundrade dom tills vi skulle ta av dom. helt plötsligt hör jag sara från en annan hytt säga " hanna jag får inte av mig klänningen"  och jag försökte ta av mig min vilket jag fick göra med våld eftersom den var jäkligt svår att få av. först tänkte jag, nej fan jag får inte av min heller men efter ett tags slitande gick det. men hur gick det för sara att få av sin klänning då ? nej det gick inte alls. så hon fick gå ut med klännigen på sig till en som jobbade där och säga att hon inte får av sig den. hon som jobbade försökte dra ner blixtlåset som naturligvis inte gick p.ga larmet. en annan experdit kommer och säger " nej vi får typ slänga upp henne på disken och ta av larmet där" sara såg inte ut som att hon trivdes så jätte bra och gick in i sin hytt igen, med klänningen på. jag sa " men om du fick på den är det klart du får av den" så jag gick in till henes hytt och drog allt vad jag hade uppåt. det slutade med att sara satt på golvet med armarna uppåt och jag stog och drog som en galning i den där klänningen, så efter mycket om och men kom den av och jag hade verkligen fått mitt skratt för dagen. förlåt sara för att jag berättade det här men det var så sjukt kul så jag var tvungen.
nu ska jag sätta mig och läsa i vår engelska bok som ska vara klar imorrn,
have a nice day <3

    
                   någon som förstår sig på denna bild som sitter på tunnelbanan ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0