polismuséet

idag var vi på polismuséet på djurgår´n med skolan. det var en guide tur på en timme där han pratade om olika uniformer och olika brott mm. det var väl inte det roligaste jag har varit med om precis men hellre det än en vanlig skoldag. vi skulle samlas där typ 11, så jag åkte till fruängen och mötte lisa innan så åkte vi in tillsammans. dagen sluta typ  12, eller aa den sluta ju inte för mig. jag och några till i min klass var tvugna att åka tillbaka till skolan och skriva svenska uppsats. vi hade tre timmar på oss, men så lång tid behövde inte jag. vi fick välja mellan 10 olika rubriker och jag valde "en person som betyder mycket för mig" ni kan kankse gissa vem jag skrev om ?
hur som helst, jag har fortfarande inte kommit in i den svenska tiden. hur lång tid ska det ta ? vakna 5 imorse , börjar bli lite smått irriterade över att jag vaknar så tidigt.
nej, nu ska jag göra det mitt liv typ går ut på, plugga. hoppas ni får en roligare kväll än mig . ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0