måndag, igen

det bästa med att vara i fel dygnstid är att när man ska till skolan är man helt pigg, eftersom man vaknar av sig själv vääldigt tidigt. idag börjar jag 9.20 men eftersom jag vakna runt 3 i natt så har jag redan hunnit äta frukost, duscha och klätt på mig fast klockan bara är 7. 
btw, jag är faktist lite vad ska man säga , orolig över att komma tillbaka till skolan. jag vet ju inte riktigt vad jag har missat, och denna vecka kommer två prov , där jag har haft typ en lektion. det känns hur jobbigt som helst. inte nog med det, jag missade ju spanska prov och data tenta när jag var borta så det kommer också behöva göras antingen den här veckan eller nästa. så sjukt stressigt, och det känns som att jag inte behöver mer stress i mitt liv just nu! men det bästa med att komma tillbaka är ju att träffa alla mina goa vänner. ska bli hur kul som helst, jag har verkligen längtat ihjäl mig efter dom...
efter skolan ska jag jobba, men jag får se hur det blir, eftersom vi ska ha prov imorrn och jag inte har haft ngt att plugga på.
jaja vi hööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0