lördag

halloj gottfolk
idag har varit en sån där ren chilldag. har inte gjort ett skit förutom att dansa. så skööönt! och inget plugg heller. vi har ju temavecka nästa vecka vilket gör att vi inte kommer ha några vanliga lektioner. vi ska ju bara jobba med kriminologi, vilket ska bli väldigt skönt.
spanska provet i fredags gick prima, typ det enda provet hittils som har gått bra...
har kommit på att en g här är typ som en vg i grundskolan. det är så sjukt mkt svårare nu. men men så ska det väl vara antar jag.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag får ta kvällen som den kommer. kan ju faktist vara skönt att bara vara hemma, men eftersom jag var det igår är jag endå lite sugen på att dra ut nångonstans. men som sagt vi får se vart kvällen leder.
nu ska jag äta suuushi, få tillbaka den där japankänslan. haha
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0