freeedag

såååå nu är äntligen denna skolvecka slut och jag har hela helgen framför mig vilket känns helt underbart. känns verkligen som jag behöver vila upp mig nu.
hade geografiprov idag och det gick helt okej. trodde att det skulle gå sämre men jag klara mig nog :)
efter skolan gick jag och sofi runt lite i centrum för att köpa present till frida som vi ska fira imorgon. vad vi köpte kan jag inte säga än... men det blev nog en bra present, hoppas att hon tycker det också bara.
ikväll har jag först dans, sen ska jag och några bruds hem till sofi och ha chillkväll. vi skulle egentligen gått på bio och sett high school musical 3 men det verkar som att den mest är till för små barn eftersom sista bion gick 6, så ja, jag fick uppdraget att ta med 1an och 2an som vi ska titta på istället. ska bli riktigt skönt och mysigt att bara sitta där i mjukis och titta på film och umgås med mina underbara vänner.

       
           hittade den här fina bilden på frida, sara och sofi från saras firande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0