...

halloj.
idag var vi alltså och bowla med smbe08b. ganska skoj faktiskt. vi fick spela 3 serier och bra som man är vann man ju. hihi skämtosido. efter det åkte jag och sofi in till stan för att ta oss en fika på esspressohouse på vasagatan. dit kom också sara, så vi satt där och fikade. riktigt mysigt ställe.
just nu ska jag skriva en kriminologi uppsats som måste lämnas in imorgon, och senare ska jag ju iväg och dansa. kulkul
som jag sa förut. slasket har kommit. jag fick helt seriöst hoppa runt vattenpörlarna på väg till tåget i morse. måste sett ut som jag vet inte vad. och det här med vattentäta skor? icke sa nicke, var helt dyngsur om fötterna när vi skulle bowla. very fresh, not!  nej snön får ta att komma tillbaka nu så man får in julkänslan igen och slipper gå runt med blöta strumpor!

        

        
                           sara & sofi på esspressohouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0