äntligen hemma

yes, då var vi hemma då. haha klockan är typ 6, och jag är hur pigg som helst! var länge sen man vakande så här tidigt.. för mig är ju klockan runt 14.00 så det kankse inte är så konstigt att jag är pigg. igår landa vi på arlanda typ 5, och det första jag gjordre var att ringa min älskade vän sara. det var hur kul som helst att få höra henne igen. det första jag gjorde när jag kom hem var att gå hem till sara också. eller hon typ tvingade mig att komma hem till henne, fast jag var hur trött som helst. så ja, vi satt där och kolla lite idol. halv 10 somnade jag helt död, och som sagt nu är jag verkligen piggelin!
idag ska jag dansa vid 11. känns hur skönt som helst att äntligen få träna igen! var ju endå nästan tre veckor sen. efter det antar jag att jag ska packa upp allt som är mitt, och senare ikväll får jag se vad som händer. pratade med sofi igår, och vi får se om vi kankse hittar något att göra :)
jaja, ha en bra morrgon alla, när ni nu vaknar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0