27/11

då var det torsdag igen. herregud vad veckorna går snabbt.
idag ska jag åka och bowla i årsta med klassen. vår lärare tyckte att vi skulle göra något annat än att bara sitta i skolan så då bestämde han att vi skulle dit. vi ska ses där vid 1, sedan bowla en timme och efter det får vi gå hem. riktigt najs dag. ioch för sig måste man ju endå hem och plugga, men det är alltid skönare att vara hemma än i skolan.
ikväll ska jag dansa också. vi blev ju klara med vår egna koreografi förra torsdagen så det känns super. nu gäller det bara att nöta in allt och finslipa lite. vi är så duktiga alltså :)
när jag tittar ut ser jag att snön håller på att försvinna! vad är det här egentligen ? det kommer säkert bli en blaskig vinter igen, och det är ju nästan det värsta som finns! diskuterade detta igår med en kompis och vi kom fram till att de enda skor man kan ha under den här blasktiden är gummistövlar. alla och då menar jag alla skor läcker ju in på ett eller annat sätt. men hur kul är det att gå runt med stövlar? det är varken snyggt eller särskilt bekvämt. nej gummistövlar går bort på en gång!
ha det bra i blasket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0