25/11

jag vet att det inte är särskillt kul att läsa vad jag gör om dagarna. många vill hellre läsa om tankar och funderingar. problemet är att jag har sjukt svårt att då ner mina tankar och funderingar på papper.( sen tror jag inte att jag har särskilt roliga sådanna heller. just nu tänkar jag bara på skolan. och då menar jag bara. men det har jag redan berättat om så jag ska inte ta upp mitt klagande igen.) och eftersom jag inte kan skriva ner det, så blir jag väl en vanlig ganska tråkig bloggtjej som skriver om mitt liv. iaf tills dess att jag har lärt mig skriva ner det som jag kankse egentligen vill.
så ursäkta gott folk, att ni inte får läsa en så rolig blogg just nu, men en dag kankse den blir roligare :)
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0