20/11

igår var det prick en månad kvar tills det är jullov, och HALVA ettan har gått ! det går ju sjukt fort asså det känns knappt som man har hunnit börja skolan.
dagen var ganska seg, iaf fram till lunch. har bara spenska sen en håltimme på typ 1,5 timme innan vi har matte. kul dag va ? dagen slutar ju med 2 timmars samhällskunskap, kan det bli segare?
nu ska jag plugga lite spanska eftersom jag har prov imorrn. ni får hålla tummarna för mig att det ska gå bra imorrn.
senare ikväll ska jag åka iväg och dansa.
min syster tyckte att vi skulle köpa princess tårta och äta ikväll. jag visste inte varför och fråga om det var något vi fira. då sa mamma att vi faktist borde fira. vadå tänkte jag. då visade det sig att pappa och mamma hade 20 års dag igår !! herregud 20 år dom börjar ju bli gamla... haha nejdå. så ja, ikväll ska vi väl äta lite tårta innan dansen. perfekt då hinner jag bränna bort tårtbiten när jag dansar :)
nä nu ska jag plugga, hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0