tredje advent

kom på nyss att det faktist är 3dje advent idag. herregud sart är det alltså jul. och det är bara en vecka kvar i skolan! så jäkla skönt så det inte är sant. måste verkligen börja köpa julklappar nu. har faktist inte köpt en ända än! men jag får se till att göra det i veckan..

imorgon har vi ingen idrott så det betyder att vi börjar 11.15. snacka om skönt! sofi kommer förbi nån gång efter 10 imorgon för en speciell aneldning. hennes liv tänker jag inte gå in på nu men så är det i alla fall :) sedan har jag bara tre lektioner.
engelska
matte
spanska
och på engelska har jag ett prov som väntar.. hoppas det går bra!

nu ska jag titta klart på wallander. sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0