kväll

hejsan allihopa.
just nu vill jag bara ha jullov. jag längtar så jag kan dö efter det. nu när snart en hel termin har gått känner man att man verkligen behöver ett break. är så sjukt trött på skolan just nu. visst, det funkar man nu räcker det för ett tag.
jag råkar ha en väldigt underlig men rolig krimlärare. idag när vi hade haft värsta serious talk om brottslingar så sa han helt plötsligt " och nu tänkte jag dela med mig av lite julklappstips" haha ? liksom vad har det med mord att göra? ingen vet, men det gav oss i alla fall ett dolt litet skratt. annas har dagen varit som vanligt ungefär. vi kollade på en film idag på kriminologin, elelr egentligen kankse det var en dokumentär, om två tjejer som sitter inne på livstid i fängelse. man fick se hur de hade det, och hur de tänkte om livet mm. var faktist en ganska intressant film tycker jag. vad den heter vet jag inte.
efter skolan gick jag och beställde klipptid sedan hem. känner att jag börjar bli lite risig ( som typ alla mina vänner också är), och nu när jag tog tempen såg jag att jag har feber. får se hur det blir med skolan imorrn då..
nej nu ska jag föröska plugga lite ecdl till provet imorrn, som jag verkligen måste gå på!
byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0